KINGSDAY SALE - 20% KORTING OP LIFESTYLE & ACCESSOIRES

Veelgestelde vragen

Wij willen onze klanten als pro’s bedienen met een optimale shop-ervaring. Onze klantenservice is daarom van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 13.00 telefonisch bereikbaar om te helpen bij vragen of om twijfels weg te nemen.

Om jou te helpen hebben we hieronder een overzicht gemaakt met de meest voorkomende vragen die wij ontvangen hebben. Als je toch nog een vraag hebt die hier niet tussenstaat, of over een onderwerp waar je meer informatie over wilt kan je natuurlijk gewoon contact opnemen met onze klantenservice.

Over 11teamsports

Wat is 11teamsports?
11teamsports is de grootste voetbal en teamwear specialist van Europa. We hebben vestigingen in 18 landen, meer dan 1200 werknemers, 60 winkels en partnerships met meer dan 5000 clubs. We zijn strategisch partner van de grote sports merken, Nike, Adidas en Puma, en leveren daarnaast vrijwel alle andere voetbalmerken. Lees meer over 11teamsports op de pagina Over Ons

Wat is 11teamsports Benelux?
In april 2021 is de franchiseformule 100% Football onderdeel geworden van 11teamsports. Vanuit het hoofdkantoor in Apeldoorn worden Nederland, België en Luxemburg op het gebied van Teamwear, fysieke winkels en de webshop bestuurd. Lees meer over 11teamsports op de pagina Over Ons.

Mijn 11teamsports membership

  • Hoe word ik 11teamsports member?
    Het enige wat je hoeft te doen om member te worden, is een account aanmaken op onze website. Dit kan via deze pagina
  • Is membership gratis?
    Ja, het 11teamsports membership is kosteloos. Het enige wat je hoeft te doen om member te worden, is een account aanmaken.
  • Waar kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
    Onderaan elke nieuwsbrief staat een link waarmee je je kunt afmelden.
  • Waar kan ik het e-mailadres waar de nieuwsbrief naartoe gaat aanpassen?
    Je kan je e-mailadres wijzigen in je eigen account. Heb je geen nog geen account? Dan kun je deze aanmaken, gekoppeld aan het juiste e-mailadres.

Ruilen & retourneren

  • Ik wil mijn bestelde artikelen retourneren, hoe doe ik dat?
    Op onze pagina Retourneren vind je een overzichtelijk stappenplan, voor het geval dat je je bestelling wenst te retourneren. Artikelen kun je tot 14 dagen na ontvangst van het pakket gratis retourneren. Nadat je je retour online hebt aangemeld, plak je de retoursticker op de doos. Hierna lever je pakket in bij een Post NL/DHL/DPD Servicepoint. Raadpleeg onze pagina Retourneren voor meer informatie.
  • Kan ik artikelen ruilen?
    Ja, ruilen kan binnen 14 dagen. Ruilen werkt als volgt: eerst retourneer je het verkeerde artikel, daarna bestel je zelf op de website het nieuwe artikel. Op deze manier kun jij al zeer snel het nieuwe artikel in bezit hebben, zonder te hoeven wachten tot het bij ons bezorgd is.
  • Moet ik betalen voor het retourneren van artikelen?
    De kosten voor retourneren dient u zelf te betalen. Nadat jij aan ons bekend hebt gemaakt dat je je aankoop retourneert, storten wij het volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, aan je terug.
  • Waarom zit er geen retourformulier in de doos?

    Het retourfomulier is via de mail naar je gestuurd, deze keuze is genomen vanuit de sustainability-visie van 11teamsports als bijdrage aan een gezonde planeet.

    Tip: indien je product in de brievenbuspost past kun je het ook in een envelop versturen.

  • Naar welk adres moet ik retourneren?
    Nadat je je retour hebt aangemeld, plak je de meegestuurde retoursticker op de doos. Hier staat ons adres op vermeld. Hierna lever je pakket in bij een Post NL/DHL/DPD Servicepoint. Klik hier voor een Post NL/DHL/DPD Servicepoint in de buurt.
  • Kan ik mijn retour ook bij jullie afgeven?
    Een retour zelf bij ons afgeven is geen enkel probleem. Ons adres is: Tweelingenlaan 33-37, 7324AP Apeldoorn. Direct het product omruilen is niet mogelijk.
  • Ik heb een klacht over mijn product. Ik heb een fout of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
    Neem zo spoedig mogelijk contact op met de Klantenservice. Wij reageren zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 werkdagen. Mocht het gebeuren dat er een productiefout is opgetreden bij een product, dan vervangen wij het uiteraard direct en kosteloos.
  • Ik heb geen retourbon (meer), wat moet ik doen?
    Standaard wordt een retourbon en sticker meegeleverd bij je bestelling. Mocht de retourbon en/of retoursticker ontbreken of ben je hem kwijt, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
  • Ik heb artikelen geretourneerd, hoe lang duurt het voordat ik het retourbedrag op mijn rekening heb?
    Na ontvangst van je retourmelding wordt het retourbedrag, volgens de richtlijnen van het thuiswinkel waarborgfonds, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen naar je overgemaakt. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
  • Wat houdt het herroepingsrecht in?

    Bekijk op je gemak of het product aan je verwachtingen voldoet. Voor alle gedane bestellingen geldt het Europese herroepingsrecht en een zichttermijn van 14 dagen. Dit geldt ook voor artikelen uit de Sale. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

    Je mag het ontvangen product uitpakken, bekijken, beoordelen en/of passen. Binnen deze 14 dagen heb je het recht om zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Meer informatie over het herroepingsrecht en uitzonderingen erop vind je bij de retourvoorwaarden.

Betalingen

  • Hoe kan ik betalen?
    Betalingen kunnen worden gedaan met iDEAL, Mastercard, American Express, Maestro, Visa, Paypal en Klarna. Raadpleeg onze betaalpagina voor meer informatie.
  • Wat is een CVC code?
    De CVC code bestaat uit de laatste drie cijfers op de achterkant van je creditcard. Een CVC code is een extra beveiliging tegen fraude.
  • Mijn creditcardbetaling is niet geaccepteerd, wat nu?
    In dat geval wordt je bestelling geannuleerd. Neem contact op met je bank of creditcardprovider.
  • Is online winkelen bij 11teamsports.nl/.be/.lu veilig?
    Ja, dat is veilig. Veiligheid van jou als klant is bij ons een topprioriteit. Bij betalingen maken wij gebruik van een SSL certificaat. Lees voor meer informatie onze betaalpagina door.
  • Ik heb een artikel teruggestuurd, maar het teruggestorte geldbedrag klopt niet, wat moet ik doen?
    Neem zo spoedig mogelijk contact op met de Klantenservice.
  • Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?
    Een factuur sturen wij je toe zodra je bestelling verzonden wordt. De factuur is bijgevoegd in de mail met de Track & Trace-code. Ben je je factuur kwijt? Neem contact op met ons en we sturen je de factuur nogmaals toe.

Bestellen & Levering

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Kies de producten die je wilt kopen, uiteraard in de juiste kleur en maat, en voeg deze toe aan je winkelmandje via de groene ‘in winkelwagen’ knop. Als je alle artikelen die je wilt bestellen hebt toegevoegd is de volgende stap klikken op het winkelmandje rechtsboven in het scherm. Vervolgens kan je klikken op de groene ‘ga door naar afrekenen’ knop of eerst nog even kijken naar wat je allemaal in je winkelmandje hebt toegevoegd bij ‘bekijk en bewerk winkelwagen’. Via de winkelwagen kom je vervolgens op de betaalpagina. Op deze pagina vul je je adresgegeven in en kies je de betaalmethode van jouw voorkeur. Controleer na het invullen nog even of alle gegevens kloppen. De betaling zal vervolgens via Mollie geheel veilig verlopen waarna je een bevestiging ontvangt.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij bestellingen vanaf € 75,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de € 50 bedragen de verzendkosten € 6,95 per bestelling.
  • Wat is de levertijd?
    Maandag t/m vrijdag:
    Bestellingen geplaatst op werkdagen worden binnen 24 uur door ons distributie centrum in Duitsland gereed gemaakt en aan onze verzendpartner meegegeven. Onze verzendpartner levert je bestelling af bij PostNL en die levert deze onder normale omstandigheden de volgende dag al bij je af. Nadat wij het pakket hebben meegegeven aan aan onze verzendpartner ontvang je een Track & Trace-code. Hiermee kun je het pakketje volgen.

    Zaterdag en zondag:
    Heb je je bestelling in het weekend geplaatst vóór zondag 12.00 uur? Dan ontvang je je pakketje onder normale omstandigheden op maandag. Heb je je bestelling geplaatst na zondag 12.00 uur, dan wordt je bestelling dinsdag geleverd.
    Mocht je niet thuis zijn dan zal DHL het pakket proberen te bezorgen bij je buren of aangeven dat zij op een later tijdstip terugkomen.
  • Wat als mijn pakketje niet op de afgesproken dag binnen is? 

    Mogelijk is er een vertraging ontstaan bij onze verzendpartner. Check de toegestuurde Track & Trace code voor de actuele status van de bezorging van je pakketje.

    Mocht je nog vragen hebben over het bestelproces of de levering, neem dan contact met ons op via de Klantenservice.

  • Leveren jullie ook bestellingen af bij een postbus?
    Nee. Onze verzendpartner kan helaas geen pakketjes bezorgen bij een postbus. Vul dus geen postbus adres in bij je bestelling, dan loopt de levering vertraging op.
  • Wij willen ons team in jullie kleding kleden. Kunnen we een pas setje ontvangen?
    Een pas setje kun je via de website bestellen. Bestel de maten die je verwacht nodig te hebben en die je wilt passen. Nadat je de producten ontvangt kun je deze rustig passen. Mocht een maat niet nodig te zijn kun je deze altijd weer terugsturen. Mits het product aan de Retourvoorwaarden voldoet uiteraard. Na het passen kun je de overige maten eenvoudig op de website bestellen.
  • Kunnen jullie kleding bedrukken?
    De meeste kleding die wij aanbieden is zeer geschikt voor bedrukking. Vanuit 11teamsports.nl/.be/.lu is het helaas niet mogelijk om kleding te laten bedrukken. Aangezien 11teamsports een eigen drukkerij heeft, kunnen bedrukkingen in overleg worden toegevoegd. Neem daarover contact op met de Klantenservice.
  • Wat is de garantietermijn?
    Wettelijke garantie is van toepassing op al onze producten. Dit houdt in dat het product moet voldoen aan de verwachtingen die jij als consument er in alle redelijkheid van hebt. Indien een product na eenmaal normaal gebruik defecten vertoond zullen we het product vergoeden. Neem contact op bij defecten, dan zorgen wij voor een correcte afhandeling.